Wednesday

Telefon

Assalamualaikum w.b.t

Rasanya kalau aku nak balik rumah lepas ni aku kene buat pengumuman secara besar besaran .

Aku bukannya apa . Bila aku kat rumah ni macam macam mesej dan panggilan yang masuk .

Nak ambil barang .
Nak minta tolong .
Nak itu nak ini .

Siapa tanya aku nak balik bila tu kau silap time sebenarnya .

Bila kat rumah komitmen aku dekat telefon akan kurang .
Aku akan letak telefon aku dalam bilik dan aku akan bersuka ria di rumah tanpa menghiraukan telefon aku tu .Sekali sekali aku akan jenguk lah mesej yang masuk , panggilan yang tertinggal .

*SIGH*

"Ni aku kat rumah , nak apa apa cakap je dengan pembantu aku kat bilik tu"

Tak pandai aku 24 jam dengan telefon . Tersenyum senyum dapat call . Tersengih sengih dapat mesej .

Memanglah orang kata aku sekarang ni jenis tak ada perasaan punya orang . 

NOTA : Aku niat nak cari yang HALAL . Itu aja .