Tuesday

Musibah

Assalamualaikum w.b.t

Sedang bersenang lenang .
Dapat panggilan dari ibu tersayang .

Yea rasa jantung macam terhenti sekejap .

Memang benarlah jika ALLAH nak bagi musibah . Bila bila masa je DIA boleh bagi . Contohnya macam saya ni . Keadaan yang sedang bersenang lenang , tiba tiba dapat satu petanda peringatan dari ALLAH .

" Abang Hafiz dah masuk ICU dik " - IBU -

" Saya memerlukan doa anda semua , semoga abang saudara saya sihat seperti sedia kala . Ameen Ya Rabb "

Terima kasih .

Segera pulang dengan hati yang walang .

"Dari ALLAH kita datang , kepada ALLAH jua kita dikembalikan"

Teringat masa ibu ditempatkan di ICU dulu . Hanya Tuhan yang tahu bagaimana perasaan masa tu .
"Adik janji adik tak nangis depan ibu "

Tapi kuasa Tuhan , aku tetap nangis jua ! Sebab aku sayang Ibu

NOTA : Tak berani janji , takut takut menangis esok .