Friday

Car Wash

Assalamualaikum w.b.t

Tension pula tengok keadaan kereta yang macam cerca merba .
Gaya kereta pun dah macam apa aje .

Macam gaya land rover pun ada .
Selaput sana selaput sini .

Pada mulanya nafsu nak basuh kereta semakin membuak buak .
Tapi lepas ada je benda yang menghalang terus membantut .

"Ah aku basuh kat kedai je lah , brader yang selalu aku pi basuh tu !"

Ramai pula lah customer datang membasuh .
Memang musim basuh membasuh agaknya .
Stail car wash ni tetap macam dulu .
Brader yang dulu sikit je rambut dia sekarang aku tengok dah lebat dah macam gaya tak pernah potong rambut pun ada juga .

Baru aku perasan customer hari ni semuanya di kalangan brader brader jugak.
Mana pula lah kakak kakak ni .
Tak ada niat ke nak basuh kereta boleh juga bawa bual hal hal perempuan masa ni .

Lama aku tunggu . Lama aku menunggu .
Yang datang tetap brader juga yang cuci kereta .

Apa aku boleh buat .
Memang aku agaklah kan perempuan ni memang pemalas basuh kereta .

kah kah kah

NOTA : Cun juga kereta ni bila dah basuh :) Alhamdulillah .