Thursday

Aku saja saja je .

Assalamualaikum w.b.t

Kerja dalam air cond ni sebenarnya boleh tahan sejuknya . Sampai ke tulang sum sum pun rasa juga sejuknya . Kalau aku diberi kuasa macam cerita X-MAN tu aku nak jadi brader yang ada kuasa api tu . Ada tika aku rasa sejuk sangat aku akan gunakan kuasa aku tu untuk bagi haba kat badan aku ni . Minta minta jangan sampai terbakar sudah lah . Tak pasal pasal nanti aku jadi ayam golek dara kat simpang tiga tu .

Ada lah brader brader yang kerja kat tepi kedai aku ni suka pasang lagu kuat kuat . Lagu lagu yang dipasang tu boleh tahanlah sedapnya juga . Ada kalanya aku tak sedar yang kaki aku ni dah bergoyang goyang . Kahkahkah . Lagu brader brader rock lama lama ni aku layan juga . Berlawan lawan lah dengan lagu dalam Tesco tu . Yea lah raya cina dah nak dekat . Aku pun terlayan juga lagu lagu cina ni . Boleh tahan juga sedapnya . Ah , aku ni semuanya sedap !

Sekali tu brader ni suka lah pasang lagu rentak RnB . Sesekali tu bingitlah juga dengar . Macam nak pergi bertegur sapa dengan brader tu sebenarnya . Suruh dia pasang lagu berilmiah sikit . Aku rasa pergerakan manusia manusia dalam TESCO ni akan menjadi slow akibat terlalu insaf sangat dengar lagu brader brader ni dan yang berpegang tangan ni pasti akan terlepas serta merta . Alhamdulillah , kurang sikit aku menengok maksiat sebenarnya . Kahkahkah .

Sekali tu Ibu call .

Dah , nanti Ibu ingat aku duduk kat DISKO pulak sebab lagu background ni kemain rancaknya pulak .

NOTA : Aku rasa aku ni mengada je nak post benda benda macam ni .