Thursday

Ini dia budak tu .

Tu kat tengah tengah tu yang sedang bermuncung muncungan .

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni adik adik ambil keputusan PMR .
Aku bersenang lenang sampai kan aku terlupa yang aku ada anak saudara sorang yang ambil PMR .

Aku kelam kabut cari telefon bimbit .

Mesej mak saudara dia .

"Salam . Result Nadiah macam mana ?"

Iz : "Shes got 8A's :) "

Alhamdulillah aku bangga dengan dia . Padahal rumah dekat nak mesej mesej bagai . Tapi bila aku tengok jam aku yakin dia belum ada kat rumah lagi buat masa ni .

Hari ni mak cik aku buat bacaan Yassin dekat rumah beliau untuk abang Hafiz yang ada dekat ICU sekarang ni .

Lepas habis bacaan Yassin . Masing masing sibuk berbual . Ada juga yang tengah makan .

Di ruang tamu lagi satu . Aku jumpa dia .

"TAHNIAAHHH !"

Paww !

Dan aku terus baling dia dengan bantal .

NOTA : Dari mak saudara kesayangan :)