Thursday

Bukan keluhan

Assalamualaikum w.b.t

Sibuk luar sibuk dalam sibuk dengar sini .

Sibuk sibukkan diri boleh buat kita lupa apa yang kita hadapi .
Hanya dengan doa moga ALLAH sentiasa memberi saya kekuatan macam mana DIA ada dengan saya sentiasa.
Saya sendiri mengaku .

Hidup ini akan menjadi terlalu penat apabila kita terlalu mengalah dan mengalah.
Mengalah bukan maksudnya saya kalah , tapi saya memberi ruang kepada mereka mereka itu .
Dulu satu perkara.
Dan sekarang satu perkara.

Seperti berturut turut berlaku pada diri ni.
Tapi tak berguna dipersoalkan tentang untung dan nasib badan .
Bila mulut berkata redha dan sanggup .
Tapi hati memang suka menipu .
Ternyata redha yang tidak pernah ikhlas .

Mungkin ALLAH nak bagitahu saya sesuatu tapi masanya belum sampai.
Yea , hidup di dalam kesabaran demi kesabaran sememangnya manis .
Walau saya tahu banyak perkara yang perlu saya telan untuk saya rasa dan kumam pahitnya .
Hidup ni tak akan rasa manis jika saya tak pernah rasa pahitnya .

Biarlah , jika masa itu tetap berganti seiring dengan nafas saya andai tu yang boleh mengubat semua benda ni . Saya cuba relakan. Takapalah . ALLAH Maha Tahu . Melepaskan sesuatu yang kita sayang memang pahit andai itu buatkan mereka bahagia . Alhamdulillah .

Moga ALLAH permudahkan perjalanan hari hari saya . InsyaALLAH :)

"Sesungguhnya ALLAH sentiasa bersama orang orang yang sabar"



NOTA : Ok  tededenggg ! Tamat !