Wednesday

Muhammad Wafi

Assalamualaikum w.b.t

Melayan anak buah sorang ni .
Dia memang fokus dengan something yang ada depan mata dia .

Kiranya dia ni seorang pemerhati yang bagus .
Aku perati je dia .

Untuk mengambil hatinya aku pun pasanglah lagu yang dia suka dengar dalam lappy aku ni.
Dia pun kejap kejap menari . Kejap kejap menari .
Aku perati je dia .

Jari dia ke hulu ke hilir kat laptop aku tu .
Aku pun joinlah sekali ke hulu ke hilirkan jari aku ni .
Aku perati je dia .

Lepas tu ada mesej datang dekat telefon bimbit  . Ni buat aku leka sikit . Aku biarkan dia syok sendiri .
Aku tak perati dia pun .

Tiba tiba .
Dia terus tekan button power off dekat lappy aku .
Semuanya senyap dan jadi gelap gelita.

Kali ni aku perati dia kaw kaw punya .

NOTA : Si kecik ni pandai . Dia buat salah dan dia buat muka tak bersalah . Lepas tu berlalu pergi macam tu seperti orang tak ada kesalahan apa apa .