Thursday

!@#$%^

Assalamualaikum w.b.t

:O

Hooohhh ?
Dinner hari sabtu masing masing buat terkejut . Aku pula pura pura terkejut padahal aku bukannya ambil port sangat .

Aku ni entah lah . Bab bab dinner ni aku lah orang paling buat slumber .
Masing masing kelam kabut cari baju aku boleh lagi rileks rileks .

Bila masing masing sibuk tanya satu sama lain .

"Kau dah ada baju ke ?"

Aku dengan slumber menjawab :

"Pakai je apa yang ada "

Tapi kali ni tema dia lain macam sikit .

 Masquerade Corporate Glam

Tiba tiba aku jadi macam tak tentu arah . Ah sudah ni tema apa ni . Apa hal nak ada Masquerade2 bagai ni ? Apa kebenda permainan yang dia cuba sampaikan ni ?

Masing masing dah mula bercerita pasal baju korporat . Nak mencari mask . Aku pula yang pening sebenarnya . Tiba tiba aku teringat satu masa dulu ayah ada belikan aku satu set baju korporat . Satu set ! . Aku terus telefon ibu tanya kot kot baju tu masih tergantung ataupun tidak . Iyelah . Beli tapi tak pakai langsung .

Kau tahu berapa usianya?

Setahun setengah dalam almari . Nasib baik lah almari aku tu jenis kalis habuk kalau tak dah tak serupa baju agaknya . Bila bab ada presentation jangan harap aku nak pakai  .

Tapi bila aku fikir fikirkan . Mungkin ada hikmah . Dah  final semester (insyaALLAH) ni , tiba tiba tergerak hati diaorang nak buat tema tema macam ni . Itulah . Kali ni memang diaorang raikan kami ni sebaik baiknya . Terharu .

Jadi aku akan pakai sebaik baiknya dan sesegak segaknya . Dan paling tak ku duga , inilah dikatakan rezeki ALLAH . Aku dapat mask free and kawan aku suruh pakai kasut dia . Alhamdulillah jimat kos .

Sekarang ni aku tengah fikir .

"Kemeja aku mana ? Kemeja aku mana ? Apa aku nak pakai ni tak akan kot aje kot?"

*sebak*

NOTA : ......