Sunday

Ini kisah malam tadi

Assalamualaikum w.b.t

Tu lah .
Nak kan sesuatu tu biarlah dengan cara yang baik bukan cara yang kotor macam tu .
Kebahagiaan bukan ertinya kita harus mementingkan diri sendiri .
Kebahagiaan adalah melihat orang bahagia dengan kita .
Bukan untuk rasa sakit hati .

Kau silap jalan sebenarnya kawan .
Kau merenggut kebahagiaan di atas kebahagiaan orang lain .
Bahaya . Manusia ni bila berdendam lain macam gayanya .

Hati hati lah atas perbuatan kau tu .
Karma dunia ni belum sampai mungkin .
Nanti kau rasalah apa yang dia rasa .

Ini hasil diskusi malam tadi . Balik kerja aku kene culik dengan kawan kawan makan McD semua . Nasib baik balik sekejap bagitahu ibu yang aku keluar dengan siapa dan siapa .

Cerita masalah dan masalah . Kaunselor part time . Tu lah aku .

Kebenaran demi kebenaran . Dahsyat juga aku ni . Pertanyaan dan tercengang cengang aku yang aku simpan bertahun tahun tiba tiba terjawab malam tadi .

Benarlah ALLAH kalau nak tunjukkan kebenaran tu bila bila masa sahaja !

NOTA : Geleng geleng .