Tuesday

Aku sekadar beri pendapat

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni aku nak otw ke Melaka .
Dengan menaiki bas seperti biasa .
Bas pak cik Transnasional .

Sebelum nak sampai ke station bas .
Aku pun membuat keputusan untuk menaiki train sahaja .
Oh seperti biasa semestinya aku cop tempat dekat

"Wanita sepanjang masa"

Yea aku paham wanita selalu dipadankan dengan kaler pink sebab tu aku buat font kaler pink walaupun aku amat membencinya .

Yea aku seorang wanita .
Namun , alangkah terkejutnya aku masa tu .
Aku tengok ada sorang brader tiba tiba sesat dekat koc kami .

Dalam hati aku

'Apehal dia ni?'

Aku agak dia bukan warga tempatan .
Aku perati je dia .
Peh gaya macam orang kaki gaduh pun ada ni .
Aku perati je dia .

Aku agak dia ni tak faham apa yang tertulis dekat sticker tu .
Aku rasa KTM perlu memperbanyakkan lagi bahasa supaya
para foreigners memahaminya mengikut bahasa mereka.

Aku agak brader ni orang Indonesia .

So aku nak bagi pendapat sikit .


Slogan "Wanita Sahaja Sepanjang Masa" hendaklah ditukarkan kepada

"Cewek Aja Senantiasa !"

Kakakaka

NOTA : Aku tengah tunggu Nasi Goreng Tom Yam aku masak ni sementara bas belum sampai .