Wednesday

erm

Assalamualaikum w.b.t

Ah aku ni dari tadi nak buat research tapi itulah tak jalan jalan pun . Asyik borok je kejenya .
Malam ni aku mula berazam .

Aku tetap nak teruskan .
Namun ibu suruh aku berehat di sebelah malam .
Begitu juga kata dokter .

Tak apalah .
Buat perlahan lahan jangan paksa paksa .
Tapi kalau tak paksa susah jugek yea dak ?
Ah tak perlu manja sangat sakit ni .

Pasal makan ubat semua ibu yang ingatkan .
Aku letih sebenarnya Tuhan je lah yang tahu .
Asyik makan ubat dan ubat sistem badan aku dah jadi macam tak betul .
Itulah makanya .

Tapi itulah nak buat macam mana .
Kesian kat ibu aku makan jugek .
Makanan aku pun ibu jaga .
Aku sebenarnya nak menangis . Haah aku nak menangis ni kauorang jangan sibuk .

Sebab aku terharu dengan susah payahnya ibu jaga anak perempuan dia sorang ni .
Lepas ni aku nak balik Melaka .
Aku tak nak susah susahkan ibu .
Pandai pandailah aku jaga diri nanti .

Amboi macam rajuk pula gayanya . Bukan . Aku rasa serba salah . Ibu bukannya sihat sangat . Allahu rabbi . Bagilah aku kekuatan .

NOTA : tediaa tediaaa post menyentuh jiwa