Wednesday

Aku happy

Assalamualaikum w.b.t

( Khamis , 1.23 a.m )

Itulah makanya malam ni aku seolah olah rasa happy sangat .
Aku bahagia sebenarnya dikelilingi teman teman yang ada . Mereka lah pemberi semangat mereka lah tempat aku ber HA HA HA , ber ISK ISK ISK .

Itulah ALLAH bagi teman teman untuk saling membagi dan berkongsi yea dak ?
Syukur Alhamdulillah .

Aku syukur bila kawan aku sorang ni dia mesej yang dia dapat jawab gila gila test tadi . Alhamdulillah siapa yang tak suka dengar yea dak ? Aku tahu dia memang boleh . Sebab aku kenal dia seorang yang kuat semangat . Esok ada lagi test aku harap dia boleh jawab jugek . InsyaALLAH.

Pagi tadi lepas subuh siap kemain aku mesej panjang lebar nak bagi semangat lah al kisahnya . Tapi itulah sending failed sebab kredit aku tinggal 0.03 sen . See what do you feel ? what do you feel ?

Masa itulah aku mula berkata kata .

"OH CELCOM ! Why you no pity me???"

Dari mesej yang pending pukul 7.15 a.m akhirnya tersend jugek pada pukul 8.30 p.m itulah gayanya aku ni . Tak nak ambil berat pasal kredit telefon . Kakaka .

Apalah gunanya sorang kawan tempat mencurah perasaan dan pemberi semangat yang hilang yea dak ?

Iye lah . Kita ni pang pung pang bagi nasihat kadang kadang kita bukannya duduk kat kondisi orang tu dan tak merasa apa orang tu rasa yea dak ? Tapi untuk kawan aku sorang ni . Aku cakap kat kau lah , ketenangan ni ada kat mana mana . Semua manusia akan rasa teruji . Macam macam cara . Tapi semua tu ALLAH nak panggil hati kita untuk lebih dekat dengan DIA . ALLAH panggil penuh kasih sayang sebenarnyaaa .

Walau teruk mana pun kau rasa sekali pun kau kene fikir ada orang yang lebih teruk dari kau sebenarnya tapi dia kuat semangat sebab dia tahu hidup ni derita tak akan berpanjangan kalau kita usaha untuk keluar darinya . Ewaaah ewaahh kemain ayat aku . Iyea benar . ALLAH sendiri suruh kita usaha bukan ?

See , kau boleh je pun . Kuat je pun sampai sekarang ?

Alhamdulillah aku suka tengok perkembangan positif setiap kawan kawan aku . Mereka lebih bersemangat . Bukan sebab aku pemberi semangat . Tapi sebab derang sendiri . Derang yang berusaha sendiri untuk bangkit yea dak ? Aku ucapkan tahniah dan syukur pada ALLAH .

Aku harap kauorang kekallah macam tu . Itulah yang menyebabkan aku happy sebenarnya .

Betullah kata ibu .

Apa gunanya kawan kalau tak tolong antara satu sama lain dik

NOTA : lap lap air mata .