Friday

Excited kemain

Assalamualaikum w.b.t

Ya ALLAH . Alhamdulillah !

Kau tengok lah betapa excitednya aku bila dapat tahu yang kawan aku pregnant sebulan .
Syukur Alhamdulillah .

Masa hari perkahwinan dia pun aku tak pergi .
Tak ada rezeki tengok dia naik pelamin.
Kawan nakal nakal masa sekolah dulu .
Dah nak jadi Ibu dah dia :)

Berdebar debar pula . Ah aku ni dari tadi berdebar debar .

Kawan aku dulu yang sama sekolah rendah 21 Januari ni naik pelamin .
Ni kawan aku sorang sama sekolah menengah dah disahkan mengandung dan dijangka bersalin bulan 9 ni.

Amboi makin laju berdebarnya ni .

Kenapa ni .
Macam aku pula yang nak kahwin aku dan yang nak bersalin .

Btw , tahniah tau .
Jaga kesihatan , jaga baby .

Bacakan surah Maryam , Yusuf dan Ibrahim :)

Eh eh berdebar lagi .

NOTA : Nangis terharu .