Tuesday

;(

Assalamualaikum w.b.t

Masing masing peMALAS nak pergi kelas . Mementang cuti 3 hari . Lulz . Cakap orang padahal aku pun macam tu jugak . Macam tak dapat terima kenyataan yang kelas ada hari ni . Arghh makan budak ! makan budak !

Ok setiap kali aku pergi kelas setiap kali tu jugak aku memikirkan keadaan aku bila nak mendaki tangga batu caves tersebut . Lepas tu daki pulak tangga nak ke kelas sampai tingkat 4 . Arghhh makan ayam ! makan ayam ! . Ya lah kaki aku ni dah la dua dua problem . Sedih tau mengenangkan kembali kecekapan aku menaiki tangga suatu ketika dahulu masa di Melaka T________T .

Sakit kay aku tak tipu . Lepas je masuk kelas kaki aku akan menggigil2 .Badan ofkos macam baru lepas marathon tanpa henti yee . Ok hari ni kisahnya kelas aku mula 10.30 pagi sampai lah pukul 6.00 petang . Kelas pertama kelas bahasa Arab . Wahaha punya kemain aku semangat naik tangga walau kaki dah mula berdenyut . Dengan berpeluhnya kitaorang semua dalam kelas last2 lecturer tak masuk ! . Ok begitu juga kelas seterusnya .

Bayangkanlah macam mana perasaan kitaorang yang merangkak naik tangga terakhir sebab penat .Berpeluh peluh sampaikan boleh perah yee . Last last habuk pun tarak

*Tolak meja , baling kerusi , tendang pintu*

Dan terus aku pergi makan dengan perasaan kecewa dan marah ;(