Tuesday

Ceghita Ceghita

Assalamualaikum w.b.t

Hewhew adakah post kali ni aku bercerita pasal tangga ? Oh semestinya TIDAK sebab aku pun dah naik muak menengok dan mendaki tangga tu hari hari . Ceceh . Berlagak .

Alhamdulillah semuanya okay .

Bila tak ada kelas tu kiranya memang adat budaya kat sini , tapi kalau jenis yang tak tahu nak bagitahu awal awal ada yang kene sumbat dengan kasut aku yang warna merah ni . Bukan apa kau bayangkan lah bila mana kau dah bersungguh sungguh naik tangga yang tinggi tu tiba tiba dapat mesej

"Budak budak balik cepat , kelas batal!"
*menangis dalam tawa*

Lalu aku terus bertukar jadi naga dan menyembur api ke sekeliling ku . Arghh misi mencari dragon ball bermula !

Ok not good at all . Sebenarnya aku tak adalah nak salahkan depa semua tapi salahkan diri sendiri sebab tak save number kelas rep . Nampak tak permainan aku dengan 7 biji dragon ball tersebut ? Okay bukan apa aku tak nak save sebab jumlah subjek yang aku ambik semuanya 8 biji . Jadi semua subjek tu lain lain kelas dan bila lain lain kelas aku ada lain lain kelas rep . Sebenarnya aku marah dengan sistem bukan dengan bebudak ni sebab macam entah apa apa je -,- bila nak ambik semua subjek untuk duduk satu kelas tapi ada pulak subjek yang boleh clash antara satu sama lain .

Apehal ? Apehal ? Apehal ?

So aku redha je lah aku datang sini bukan nak cari gaduh dan tunjuk samseng tapi aku nak belajar lillahita'ala . So berhenti merungut banyakkan bersyukur ;)

Lecturers semua okay :) Alhamdulillah cuma ada dua lecturers yang tak masuk kelas lagi dan sememangnya aku tak kenal pun siapa beliau beliau tu . Ternyata lecturers yang ada kat sini bukan calang calang orang di sebalik lalang lalang yang ada . Eh ?

Noor Farizahani's recent actvities


Study sambil makan tu memang habit gua . Apehal ?


Sambil study sambil menengok gambar lebih lebih lagi gambar ibu n ayah kat atas sana ;*


Oh perkara biasa online movies atau drama . Sekarang ni tak lain tak bukan drama Farish dan Adam ehh bukan Adam dan Hawa 


Ok lepas tu assignments . Menimbun2 .  

Moga ALLAH permudahkan urusan kami ;) insyaALLAH ameen . 

Eh aku nak berlagak sekejap aku ambik bahasa ketiga bahasa arab . Best GILA baq hang .Ustazah dia comel dan cantik . Cantik sebab beliau pregnant . Atototo . Mula mula aku nak ambik jepung sebab kelas arab tak dapat nak masuk aku jadi sedih lalu aku terus tekad ambik bahasa yang sememangnya aku tak suka -,- ceit takde pendirian betul kau budak . 

Tapi setelah kawan kawan cuba meyakinkan aku dengan cara ini 

"Gaga, kita belajar ilmu ALLAH ni besar pahala . Ia berkaitan bacaan solat , Al Quran dan macam macam . Kejadah kau nak ambik jepung , kau dalam solat baca bahasa jepung ke?"

*Minta penampar*

Haha bukan apa aku merajuk sebenarnya tak dapat masuk kelas arab tu aku beralih arah sekejap hiwhiw . Jadinya aku terus pergi cari gaduh ( bukan sebenarnya aku nak cakap consult ) dengan orang HEA sebab suruh dia buka kuota lebih sikit sebab rupa rupanya ramai lagi tak boleh nak masuk . Kesiann . 

Okaylah aku nak rehat kelas aku kul 5.30 petang sampai 10 malam . Power kan ?

Ok buiiii .