Friday

Rombakan

Assalamualaikum w.b.t

Gewamnyew titew . Titew ghasew macam nak tampau tampau jewww . Ewww titeww gewam niw .

Tahu tak ?

Tahu tak ?

Tahu tak ?

Kring Kring Kring * new BBM
Pehh nak BBM jeww 

"Weh , jadual kene rombak ! Rasa macam nak jerit jeeee !!"

Cemtulah bunyik kawan aku send BBM .

Dan aku

What ?
what ?
what ?
why ?
what ?

*ok sila cari perkataan tersembunyi dalam masa setengah saat* teeettttt gegel !

Ok usaha gegeh aku menghupdate kisah aku bersungguh sungguh susun jadual sampai pening pening lalat dan mabuk mabuk laut amatlah tidak berbaloi sama sekali . Dan teramatlah tidak berbaloi apabila beriya sakan aku menyusun jadual kemain cantik lalu terus dirombaknya semua . Apa perasaan aku kalau ditanya ?

....

....

....

....

"Kau ada liter dengan minyak petrol tak ?"



....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

Takdak mood . Terus tidur . Zzzzzz .