Thursday

Course Registration

Assalamualaikum w.b.t

SEDIH 

SEDIH

SEDIH 




"Hangpa jangan cuba nak cakap apa apa dengan aku , aku tengah fokus ni daftar kos , nampak serabutnya rambut aku nih?"

Tahu tak , perkara paling aku tak suka adalah apabila menyusun jadual yang kelasnya berterabur sebab berebut dengan member member lain bila tang aku nak pi daftar tiba tiba 

Total Maximum = Total Current 

Kenapa hangpa tak bukak lebih sikit kuota untuk satu kelas ?
Tahu dak , ramainya tak boleh masuk kelaih feveret depa ?

Dan tahu tak aku tak boleh nak selitkan kelas untuk third language dan tahu tak kelas tu kelas Bahasa Arab? 
Dan di sebabkan subjek lain dan lain juga kelaihnya menyebabkan aku tak boleh masuk mana mana kelas third language? 

Mandarin = Penuh
French = Nt available for FSPPP
Germany = Not available for FSPPP
Jepung * Jepun = walaupun ada tapi aku memang tak nak ambik . Arghh aku bencik jepuk dengan koreank . 
Korea = Diam ah . Fuh nasib memang tak ada pun dan tak available untuk FSPPP
Itali = Not available
Thailand = Not available
Arab = Penuh 

CLASH . Eihhh perkataan paling aku tak suka bila mana nak register course tiba tiba pop out 
"Maaf subjek blablabla bertindih dengan blablabla.." 

Hangpa yang sibuk sibuk pi tukaq subjek lain pi kelaih lain pasaipa ? Hangpa tahu dak hangpa dah menyusahkan aku dengan kawankawan lain ? Hangpa tahu dak ? 

8 SUBJEK aku amek masa degree ni . Tercekik sat .

*nangis nangis*

Sampai la ni aku tinggai third language nak pi sumbat mana . Tadi duk berguling sakan , termenung jauh sampai la kat Nepal sana , urut kepala yang tak berapa nak pening , duk minum ayaq acap kali dah ni . 

Aku dah tekad ni .

..

..

..

..

..

..

..

..

Seriously tekad gila gila punya !

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Aku tekad nak pi tengok movie lepaih tu aku pakat pi tidoq . Bismillahirrahmanirrahim . Bismikallahumma ahya wa amut . Ash hadualla ilahaillallah , waash hadu annamuhammadarrasulullah .

ZZZ