Tuesday

^_^

Assalamualaikum w.b.t

ALHAMDULILLAH apabila berada di comfort zone ni sememangnya membuatkan aku lebih lebih selesa dua kali ganda :D

No pain , No cry . InsyaALLAH .

Sebab aku sentiasa berpesan dengan diri sendiri menggunakan pesanan taja oleh IBU . Apa pesanan tu biar aku je yang tahu . Sesungguhnya aku amat merasa malu dengan diri sendiri . Apa perlu aku tunggu tunggu untuk sesuatu yang tak pasti . Untuk apa aku puja dengan sesuatu yang belum tentu untuk aku . Untuk apa aku kecewa dengan orang yang tak pandai nak menghargai . Life is so fun sebenarnya . Kelakar bagi aku . Seolah olah apa yang telah kita lakukan akan dipantul semula untuk kita berfikir panjang masa tu lah rasa ..

"Alahai bodohnya aku , apesal la aku buat macam tu kan ? Apesal lah aku percaya bla bla bla ? Apesal la aku beriya iya sangat bla bla bla.."

Lepas tu jadi menyampah kat diri sendiri pun ada jugak . Terfeeling lebih . Bila sedih sikit update twitter , update Facebook , update Belog . Wuwuwuw . Aku teringat blog aku yang lama apa khabarlah agaknya tapi aku dah delete sebab bagi aku entah apa apa je . Aku banyak meluahkan rasa kecewa dan sedih serta sakit hati kat Facebook hanya kerana seorang Jejakewww . Sedangkan ALLAH sentiasa ready je nak tunggu kita luahkan kat DIA T_T .


Tehehe ni dari kak Dyra yang ohsemm :) 

Percaya tak ? Kita gagah hingga ke hari ni sebab doa dan usaha kita sendiri untuk melupakan ? Sila percaya dan aku amat bersyukur sekali sebenarnya . Alhamdulillah . Moga aku berterusan macam ni insyaALLAH . Siapa yang tak suka kan ? Tapi jangan beriya iya sangat dalam kehidupan ni kene sentiasa get ready dengan benda yang tak dijangka jangka .

Menurut hukama: "Manusia menyangka doa mereka tidak dimakbulkan, sedangkan sebenarnya ia 

dimakbulkan melebihi daripada apa yang dipohon, atau ia menolak dengan musibah atau penyakit lebih 

banyak daripada apa yang dipinta, atau diberikan ganjaran pada hari Kiamat

:)

So no more cry :)
Kalau sakit berusahalah .
Dengan doa dan usaha untuk melupakan :)


Sekian mokaseh !