Saturday

minta maaf minta maaf

Assalamualaikum w.b.t

"Maafkan saya yee , saya minta maaf sangat sangat .."

Yee . Rasa bersalah sangat sebenarnya . Dan rasa macam silap je buat macam tu . Tak patut sebenarnya . Malu sangat dengan tindakan yang aku dah buat . Ya ALLAH ;(

Lepas dah buat tu , terus terfikir kenapa aku buat macam tu tiba tiba ? Mungkin ALLAH gerakkan hati aku untuk buat macam tu tapi entah kenapa rasa bersalah dan malu ya amat . Haishhh :/ . Lepas ni kene waspada . Takutnyaa . Takut akan jadi salah faham pula kan ? Moga saya dimaafkan . Maaf sangat sangat .

Dan minta maaf juga untuk semuanya kepada awak awak semua . Yee lah kadang kadang kita tak sedar apa yang kita buat tu sebenarnya dah buat perasaan orang lain terguris tanpa kita duga . Maaf juga atas segala kekurangan dan kelemahan manusia yang menaip ni . Tak salah minta maaf secara umum . Orang yang minta maaf adalah orang yang paling berani n diri kita ni kene latih supaya rajin minta maaf dan jangan terlalu mengharapkan orang lain minta maaf kat kita . Yee lah kan manusia ni kadang kadang egonya tinggi . Dia tak salah buat apa dia kene minta maaf orang yang salah lah kene minta maaf kan ? Kalau orang yang salah tu dia tak nak minta maaf jugak macam mana ? Siapa yang nak minta maaf dan memaafkan ? Kan susah macam tu . Mesti lah ada sikap suka mengalah dalam diri ni . Tapi biarlah bertempat . Kalau masing masing ikut keras hati dan keras kepala memang tak akan ada penyelesaian . Hidup penuh dengan dendam dan amarah je keje dia. So , rajin rajin minta maaf dan memaafkan :]

Hehe keep smiling people . Okay lah dari tadi cakap nak tidur lepas tu keluar cerita lain pulak -,-

NOTA : Saya minta maaf :/