Sunday

:]

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah . Thanks to ALLAH . Thanks for everything . Im happy enough :]


Hewhewhew :3 
Kebetulan ni masa kat Shah Alam . Kokpa yang snap pic ni . Candid sebenarnya sebab aku tak get ready dan tak perasan yang dia memang dah snap dah pun .

Apa apa pun aku suka gambar ni . Sebab ternyata aku ceria sangat masa tu .
Tengoklah Roro dah macam gaya mak hantar anak dah hihi :p

Oh , thanks Kokpa for BELLE's plastic bag . Dia agak terkejut bila mana aku dari Melaka datang Shah Alam hanya lenggang Mak Limah . Dengan bawak phone dan wallet sahaja . Power kan ? Yeah aku selalu kalau ke   mana mana mesti aku gedek aku punya beg sekolah Nike tu tapi kebetulan kawan aku pinjam sebab nak travel jauh . Kesian dia . Oh , aku tak suka pakai handbag sebenarnya rimas nak kepit2 bagai . 

Thanks korang seronok dapat jumpa korang . Aina get ready tau  untuk 7 April ni . InsyaALLAH , moga tetap dengan pilihan kau . Tapi aku tetap tak puas hati kenapa kau nak buat tema warna pink juga !. Tak apalah dia punya pasal lah nak warna apa kan aku sibuk sibuk kenapa hihi . Thanks Roro , ibu and nenek sedap sedap makanan . Thanks Kokpa and family sebab tumpangkan budak ni kat rumah yang cantik tu and bagi pinjam baju Kokpa yang warna pink tu -,- 

Well , im happy . Alhamdulillah ;]

NOTA : Bila datang Shah Alam je mesti nak sebut2 seksyen 7 . Entah kenapa entah .