Tuesday

Ehem

Assalamualaikum w.b.t

Ya agak berserabut juga lah fikiran aku hari ni . Aku tak tahu apa yang aku fikirkan .
Lalu aku membuat keputusan untuk pergi berjogging petang ni . Yeah .

Tapi ..

Ya . Aku hanya berjogging di dalam kereta sahaja . Sungguh mood aku hilang . Nak keluar kereta pun aku jadi malas . Dalam kereta pula lagu kemain sedih . Dari elok perjalanan hanya 3 kilometer tanpa aku sedar aku dah menjangkau 10 kilometer ( aku agakla ) .

"Peh jauh juga gua berjalan menikmati ciptaan Tuhan".

Bermonolog sambil mengesat air mata yang bercucuran .

Lalu aku pun patah balik untuk menjimatkan minyak kereta . Ya lah tengah kering . Kerja pun tengah intai intai ni . Doakan aku ya . Aku ingat nak apply cikgu kat sekolah lama aku dulu lah . Harap harap pengetua masih maintain cool macam dulu :] 

NOTA : " apply ustazah .."