Tuesday

Cincai

Assalamualaikum w.b.t

Yaa . Aku sebenarnya bila dah lama lama macam ni rasa tak selesa dengan keadaan diri sendiri . Rasa badan aku ni seperti dipam pam . Sampai bila entah aku nak macam ni gayanya . Nasihat doktor pun aku dah lama abaikan . Sekarang ni pula musim hujan . Sudah terang tang tang diberitahu di televisyen bahawasanya kawasan Seremban mengalami hujan lebat .

Dah berapa hari nak main badminton n eksesais . Pasal insiden kaki yang belum sembuh ni aku tak pernah pun ambil peduli . Bila mana dia nak sakit , aku biarkan dia sakit . Sakit tu kadang kadang bikin diri macam terkena renjatan lektrik . Bila mana kaki ni dah terlalu lama berjalan ke sana ke mari . Apatah lagi kaki ni pernah buat hal masa pertandingan tertutup badminton masa kat UiTM itu hari sehinggakan game terpaksa diberhentikan seketika . Sehinggakan aku terbaring kat tengah gelanggang menangis tersedu sedan menahan sakit . 5 minit kemudian aku paksa jugak sambung main . Knee guard yang aku pakai pun tak ada function langsung . Yaa lah tak guna juga disalahkan knee guard tu , diri sendiri yang degil . Siapa suruh . PADAN MUKA .

Kat kampung aku ni dewannya pun macam dah tak serbaguna dah . Yang aku tahu dewan yang dekat desa cempaka tu adalah . For sure lah brader brader takraw dah memenuhkan dewan serbalah guna itu . Kee nak aku join takraw sebenarnya ni ? Tidak mungkin itu akan terjadi . Nak buat team bola jaring rasanya kekuatan untuk satu team tak cukup rasanya . Yaa lah , anak anak remaja kat kampung aku ni tak ada lah ramai mana cuma majoriti penduduk adalah dari golongan warga emas . Kee nak aku buat macam ni ..


Sekian .

NOTA : Apehal lagu Shahir - Pendam ni buat aku rasa sebak lain macam ni . Ehem