Wednesday

Ekhem

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni adalah hari rabu di mana kelas aku bermula pada pukul 5.30 petang - 10 malam

Ak Ak Ak Ak Ak Ak *bunyi gagak*

Okay makna kata hari rabu aku ada tuisyen . Ye lah tuisyen kan selalu mula lepas office hour ?

Ak Ak Ak Ak Ak Ak *bunyi gagak*

Kelas 5.30 petang kelas CTU . Kelas favourite tapi itulah bila ustazah duk bebel kat depan aku sibuk duk melukis bunga bunga , melukis pasu bunganya sekali . Apehal entah aku ni . Tapi kelebihan aku , aku punya multi tasking skills . Apa dia ? Melukis sambil mendengar dan menulis main points yang terkeluar dari mulut ustazah comel . Itupun aku boleh kira berapa kali kepala aku ni diangkat untuk pandang ke depan . Macam LAME pun ada okay . Mungkin hari ni aku tak berapa semangat kot sebab aku dah kerah tenaga tengah hari tadi basuh kain . Ish ish sampai kan aku punya bekas letak sabun buku boleh jatuh dari tingkap toilet yang terletak di tingkat 2 . Lepas tu aku duk termenung lagi bukan nak pergi ambik ke apa ke . Nampak tak permainan aku dengan kain kain tersebut ? So aku decide aku malas nak turun dan pergi ambik . Apa yang aku harapkan adalah untuk bekas tu naik dengan sendirinya . Please lah naik !

Kemudian lepas kelas CTU terus main kejar kejar dengan kawan kawan semua pergi solat maghrib . Surau macam biasa penuh dengan manusia kaum hawa . Berlaga laga tu perkara biasa tapi aku tak puas hati budak semalam yang sondol tangan aku masa aku nak cucuk pin kat tudung . Mana dia ? Mana dia ? . Ehem . Ustaz kata kalau kita maafkan orang , ALLAH akan maafkan dan ampunkan dosa kita :') jahatnya aku ni tak faham situasi langsung orang tengah ramai lagi nak cari gaduh . Dan pengajaran aku nak kasi tahu , kalau kita ada terlanggar orang ke atau tersondol ke atau apa at least say sorry la jangan menonong je pergi . At least tengok la sikit keadaan orang yang kauorang terlanggar tu mana tau ke jatuh ke dia , tergolek ke dia , tercucuk pin ke kat tangan dia tak ke naya tu ? -.- nampak tak aku masih tak puas hati ? Astaghfirullah al adzimmmmm... (Aku memohon keampunan pada Tuhan Yang Maha Agung)

Ok malam tu jugak ada kelas LAW . Ini adalah pertama kali kelas LAW bermula ye anak anak muda . Dan perkara paling teruk bagi aku bila mana kelas tu memang dah mula tapi kitaorang yang duduk duduk kat luar sambil bertepuk tampar masih lagi buat rileks dan assume yang kelas tak mula lagi . Masuk masuk je lecturer dah mula bab 1 . Apa kau rasa ? Macam nak tampar je diri sendiri . Eeee geramnya . Aku jadi marah bila mana tatau kelas ni mula pukul 8.10 ke 7.50 ke ? dear friends please do not be a jual ikan at all the times . At least ada lah sorang informer kasi tahu yang kelas dah mula awal . Eee dah masuk degree pun perangai macam ni lagi -,- Geramnya . Geram dengan lecturer lagi . Strict gila baq hang . Rasa nak makan makan buku tu . The Lawyer k? . Mula mula dia macam tu lah dah lama dia okay . Lagipun muda lagi so darah muda katakan , kacak dan bergaya serta elegan kene ada dalam diri . Aku agak kekok jugak dengan lecturer lelaki lebih lebih lagi bila ajar subjek LAW sebab sebelum ni lecturer yang ajar subjek LAW semua perempuan dan bersifat keibuan sebab tu aku manje . *EKHEM* .

Dan aku masuk masuk je kelas dia terus tuding jari kat aku bila mana dia nak examples of Invitation To Treat . Aku yang tengah kelam kabut keluar buku terus jawab "Advertisement" . Nasib baik betul . Bila dia mula bagi warning jangan menulis apa apa just dengar je apa dia cakap aku cuma mampu menangis dalam hati bila mana aku tak dapat nak melukis bunga dan pasu bunga sekali :( . Dan aku ni berani mati pulak

Sir : You all stress ke dengan suubjek ni ?

Aku : Stress ! *kawan kawan lain hipokrit kot jawab NO*

Sir : You takut dengan I ke ?

Aku : Takut , sir serius sangat *Yang lain . Krik Krik Krik*

Ok aku jujur . At least aku jujur . Cuma result Muet aku duk bohong sir , dengan cita cita aku pun aku duk bohong sir . Muahaha . Ok aku jujur bertempat . Tapi aku tetap berdosa :'( hihi




Bayangkan yang ni lecturer aku . 


Dan ini adalah reaksi aku .

:p maafkan saya sir *dalam hati*


Ok bui