Saturday

Ibu ^_^

Assalamualaikum w.b.t

Tengah ambil feel jap sambil membiarkan notes notes yang comel serta berwarna warni bersepah sepah di atas meja . Ibu datang dengan membawa satu bungkusan di tangan.

"Adik, nanti tolong hantar lauk dekat wan ya , nanti wan nak makan ubat .."

Selepas itu , 
Tanpa disengajakan sedang ibu meletakkan bungkusan di atas meja study saya tiba tiba..

Jeng je ke jeng je ke jeng ..

Air tertumpah lalu notes saya pun basah kuyup .
Nasib baik air kosong , kalau air milo ke , air kopi ke mahu meraung saya kat situ .

*Haha salah sendiri sebab apa biarkan cawan yang ada air kat situ kan?

saya pun

"Ibuuuuuuu notes adik ... huuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuuu"

Dengan pantas saya mengibas ngibas notes tu konon konon dapatlah kering sekelip mata

*Haha salah sendiri siapa suruh notes tu bersepah sepah atas meja kan? PADAN MUKA !

Ibu pun tersengih sengih 

"hehehehehehehehehehe"

Lalu saya pun tersengih jua .

Kasihan tengok ibu terkocoh kocoh ambil tisu dan terus lap notes saya dan juga meja yang habis basah dek air . Lihatlah lihatlah dikau akan kasih sayang seorang ibu itu . Baru air je yang tumpah . Dulu kau muntah kat baju ibu , ibu senyum je . Ibu yang lap kan , ibu yang kemaskan muntah kau tu . Tahu tak Farish? Masa kau sakit ibulah jaga , tahu tak tu Farish sampai ibu tak tidur pun . Kau tahu tak tu ?

Isk isk .

Terima kasih ibu :* muaaah . 

NOTA : Ibu . She is my everything ~

NOTA : Anak paling nakal . Saya lah tu . Anak paling degil . Saya lah tu . Anak paling suka susahkan ibu . Saya lah tu . Tapi ibu tak kisah ^_^

NOTA : hey hey study study apa pandang pandang?