Monday

Senyum kambing

Assalamualaikum w.b.t

Budak budak rumah bersungguh sungguh head banging dekat meja masing masing untuk membuat persediaan menjawab test esoknya . LAW n KIMIA .

Muni : "Gaga esok gaga takdak kelas kan ? Bangun awal tau tolong kitaorang"

Aku yang tengah melayan perasaan sambil makan nasik berlaukkan sardin dan telur masak kicap hanya mendengar gitu gitu saja .

Ekin : " Haah gaga , esok gaga snap gambar buku ni pastu send kat bbm eh?"

Aku : "Bbm tak aktif dah" *sambung makan*

Muni : "Gaga kene tolong kitaorang mesej apa yang kitaorang tanya gaga esok"

Ahh aku dah agak , ni mesti nak aku jadi toyol ni . Menyesal jugak makan nasik depan diaorang ni dan buat pengumuman yang aku langsung takdak kelas esok .

Mengenangkan dua dua pernah dapat Dekan sem lepas . Aku dengan muka slumber dan mulut yang dipenuhi nasik yang berbau sardin dan telur berkata :

"Oh macam ni ka cara kauorang berdua dapat Dekan sem lepas?"

*krik krik krik krik krik*

Pedas tak ? Awassss ko

p/s : Aku tahu depa tak macam tu . Aku ja macam tu .