Monday

Jiwang rokes

Assalamualaikum w.b.t

Rasa kecil hati masih lagi tak hilang sebab masih tak dapat tengok cerita Rock Oo . Sedih juga apabila seorang rokes gagal menengok cerita yang memang kena pada jiwanya . Aku masih menanti . Menanti kepada sesiapa yang ada download cerita tu tolonglah kasitahu aku . Aku nak sangat . Nampak tak terlalu melampaunya kehendak aku iteww . Yang aku marah bukan kepalang yang rasa nak sebarkan santau melalui sms kat abang aku bukan apa dia pi upload tiket wayang Rock Oo kat instagram dia menyebabkan aku berperang dengan perasaan . Kenapa takdak aku masa tu ? Dia tak tau ka adik dia ni rokes ?

Hari tu sepupu aku pi tengok dengan abang dia . Tweet yang buat aku sakit hati

"Aku dari masuk panggung sampai keluar panggung tak habis nak gelak ja"

Dia tatau ka yang aku baca tweet dia tu dengan mata berapi?

Okaylah malam ni aku duk sibuk study csc . Kononnya . Bukan apa Jumaat ni Quiz . Cewah study awal padahal baru 2 muka surat duk selak . Duk highlight apa tatau . Baca pun idak . Menyampah dengan diri sendiri . Tapi bangga dengan semangat yang sementara . Sem ni semua subjek membaca . Bila membaca aku suka pasang lagu . Yaa aku suka lagu lagu lama macam era 80 an . Mintak maaflah siapa yang tak suka tu sebab aku memang membesar dengan lagu lagu macam ni . Biasalah pada yang tak suka tu bak kata member aku

"Tu semua peminat Justin Bieber" .

Malam ni genre ala ala balada rock , pop rock . Rock rock la kononnnya . Bukan apa ikut mood jugak . Saja je orang kata nak kembalikan nostalgia . Tapi aku terkejut jugak dengan dua tiga lagu tiba tiba ada dalam playlists

Ziana zain - Madah berhelah
Alda - Aku tak biasa

Apa cerita sebenarnya ni?

Koyak2 kertas .