Thursday

Bersilat


Sedihnya . Sedihnya kitaaa. 


Assalamualaikum w.b.t




Pang pung pang pung.
Cerita dia , nasib lah badan kene buat blog baru.
Sebak dan kecewa .
Tangis dan hiba.

Rupa rupanya ada hikmah di sebalik perkara yang berlaku
Monolog : "Mungkin blog aku yang lama ni saja buat hal sebab dia suruh buka buku baru ni.."

Ok lah pasrah kali ni.
Ya Allah . Ya Allah .

Memang bersilat lah saya pagi tadi . Mengedit header satu hal pula . Tapi aceceh comel  juga .
Macam muka saya ke? Alahai tak payah lah cakap macam tu . Saya tahu tu .
Saya tahu header ni lagi comel dari saya kan? (low profile yang sangat sangat down to earth)

Dah tu tiba tiba ,
semangat nak post macam macam hilang begitu sahaja.
Aduh , nasi padprik betul.
Moga moga lah blog ni setting dia tak tunggang terbalik macam sebelum ni.
Kalau tak saya nak hantar surat pencen kat geng blogger ni .

Apa apa pun ,
Ni baru sikit je , belum Pom Pom Pom lagi ceceh~

Ok lah selamat datang blog baru .
Moga blog ni sememangnya dijadikan sebagai buku baru .

NOTA : Alhamdulillah . Fuh sedap juga sate ayam Makcik Melah ni *tak kenal pun nama mak cik yang jual sate tu apa*

NOTA : Test LAW memang terbaik lahhh . He He He :P