Thursday

OB

Assalamualaikum w.b.t

Aku sekarang sebenarnya tengah demotivated . Stress jawab soalan Organizational Behavior pun belum hilang lagi . Mungkin sebab salah satu topik yang ada dalam OB adalah STRESS so aku memang stress . Soalan dia Ya ALLAH kelakarnya . Soalan past years lagi senang ok ? Sungguh aku cakap . Masuk dewan pun aku tak konfiden sebab aku macam dapat rasa soalan dia serupa mende . Dengan nama Allah aku mulakan .

Ya ALLAH kelakarnya soalan part A ni . Disebabkan aku konfius dengan soalan part A yang silapnya aku terlalu banyak habiskan masa jawab dengan part B . Pandang pandang depan mak ai aku ada 40 minit lagi nak jawab part A . Huaa huaa rasa nak menangis pun ada . Tapi aku yakin aku boleh habiskan . Punya berzikir dalam hati minta Allah lambatkan masa . Dan paling tak boleh blah nya masa tinggal 10 minit aku boleh mintak paper lebih . Entah camne entah aku boleh termintak kertas lebih orang lain dah siap siap belek belek dan highlight isi isi penting aku pulak terhegeh hegeh nak sambung part A . Ah kertas lebih pun belum tentu jawapan tu betul . Aku pujuk diri sendiri , takpe kau dah usaha Farish , kau dah usaha . Doa la banyak banyak biar Allah lembutkan hati pensyarah yang menanda tu  . Aku sememangnya sangat down dengan paper OB . Aku rasa aku tak buat sehabis baik *macam lah paper lain sehabis baik*

Keluar keluar dewan masing masing sibuk bergossip . Soalan susah . Oh maknanya aku tak syok sendiri la ni dah semua cakap soalan susah . Tiba tiba hati berbunga bunga kejap hahahaha . Member aku yang pandai dan superb pun boleh datang cakap "Soalan , hampeh betul" . Yang aku fikir aku nak keluar aku nak makan aku sangat lapar . Stress boleh menyebabkan lapar faham tak dan paling aku tak puas hati kenapa topik stress tak keluar . Ok demotivated lagi

Ni gila punya demotivated

Nak keluar dewan ada member aku sempat lagi tanya budak budak sekeliling dia . Dengan nada yang sangat sangat memerli .

"Weyh , semester depan kelas OB kelas apa?"

Pergh demotivated lagi . Nasib baik aku tengah cool . Kalau tak dah lama aku terajang kerusi sebelah .

Yang paling best pergi makan pun bawak bincang pasal paper ni . Ke mana saja kita berada OB tetap menghantui . Hantu betul . Kakaka

Apa apa pun . Kita dah usaha , selebihnya kita tawakkal . Serah kat Allah . In shaa ALLAH usaha ada hasilnya mesti ada . Husnuzon . Setiap apa yang kita dapat tu semuanya terbaik .